Siste oppslag

Her finnes informasjon til borettslagets beboere, som du får tilgang til ved å gå inn på beboersiden. Du kommer inn ved å trykke "logg inn" øverst i høyre hjørne. Er det første gangen du skal logge deg på siden, må du, etter å ha trykket "logg inn", trykke "registrer deg". Der fyller du ut et søknadsskjema som blir godkjent av webredaktør. Du får epost tilbake om tilgangen, og du kan logge deg inn. 

Informasjon som er lagt ut på beboersiden, er: 

  • INFO-skriv 1/2019 om varsel om generalforsamling.
  • INFO-skriv 7/2018 om noe å huske på før jul, og god jul!
  • INFO-skriv 6/2018 om driftsbudsjettet 2019
  • INFO-skriv 5/2018 om status i borettslagets drift
  • Risikovurdering 2018
  • INFO-skriv 4/2018 om Husleieøkning
  • INFO-skriv 3/2018 om HMS-informasjon
  • INFO-skriv 2/2018 om tillitsvalgte 2018/2019 og varsel om dugnad 8.5 og 9.5 2018.
  • INFO-skriv 1/2018 med varsel om generalforsamling.
  • INFO-skriv 6/2017 om budsjett for 2018 og risikovurderinger.
  • INFO-skriv 5/2017 om høstdugnad og generell info.
  • INFO-skriv 4/2017 om status i borettslagets drift
  • INFO-skriv 3/2017 om økning husleie som følge av økt eiendomsskatt (fra 1.7.2017)
  • INFO-skriv 1/2017 om teknologiske framskritt
  • Om sølvkre
  • INFO-skriv 2/2016 om status i borettslagets drift.
  • INFO-skriv 1/2016 om frist 4.3.2016 for saker til generalforsamlingen 20.4.2016. 
  • Kontroll og tilsyn med brannslanger i bod og garasjeanlegg gjøres onsdag 13. januar 2016.
  • INFO-skriv 8/2015 med ønske om God jul! I tillegg litt praktisk informasjon om julepapir, bortsetting av juletrær og ellers brannsikkerhet. 
  • INFO-skriv 7/2015 om effektuering av ny bredbåndsavtale med Nokab. 
  • INFO-skriv 6/2015 om husleieøkning fra 1.1.2016, risikovurdering, ny bredbåndsavtale og praktisk informasjon før den kalde tiden
  • INFO-skriv 5/2015 om høstdugnad, kabelanlegg og vedlikehold
  • INFO-skriv 4/2015 med praktisk informasjon om å holde i orden
  • INFO-skriv 3/2015 om husleieøkning fra 1.7.2015
  • INFO-skriv 2/2015 med referat fra generalforsamllingen
  • INFO-skriv 1/2015 om frist 9.3.2015 for forslag til ordinær generalforsamling den 15.4.2015.
  • INFO-skriv 8/2014 om budsjett 2015, økning i husleie, risikovurderinger, parkering m.m.
  • INFO-skriv 7/2014 om service gasspeis, akkreditert kontroll gassanlegg, FG-kontroll overrislingsanlegg og forbud mot parkering av avskiltede bilder (eller biler med ugyldig registreringsnummer). (31.8.2014).
  • Serviceplan gasspeiser m.m. 17.-19.8.2014.
  • INFO-skriv 6/2014 om nytt fra Hagekomitéen. Lenke til skrivet under Beboersiden (25.6.2014).
  • INFO 5/2014 om oppstart av maling blokk 1, garasjevask 14.6.2014, merking av sykler og hensetting av hageavfall (29.5.2014)
  • Tillitsvalgte og ansvarsoppgaver 2014-2015
  • Info - elektriske ladepunkter i garasjen
  • ROAF - hva skal i gønn pose?
  • Reklamasjon etter 5 år
  • Informasjon om service gasspeis og overrislingsanlegg 18.-20.11.2013 (12.11.2013)
  • Informasjon om batterityper for varslingsanlegg, 3. etg. leiligheter (12.9.2013)
  • Informasjon om service utvendig gassanlegg (5.1.2013)
  • Informasjonsskriv desember 2012 om bl.a. ventiasjonssystem og luker i kald årstid (6.12.2012)
  • Oversikt over henting av papir og papp i 2013 (2.12.2012). 
  • Informasjonsskriv november 2012 om bl.a. endring av husleien fra 2013. 
  • Infomasjonsskriv oktober 2012 om bl.a. serviceavtale kloakk- og vannpumper og oversikt over garasjeplasser (20.10.2012)
  • Informasjonsskriv september 2012 om fuktighet i garasjen om iverksatte tiltak 
  • Informasjonsskriv august 2012 om trivsel og bomiljø på Seterhaugen
  • Informasjonsskriv juni 2012, om bl.a. digitalavtale med Nokab, garasjen og drift av ventilasjonsvifter, samt orden i papp/papir-skuret (4.6.2012)
  • Årsregnskap og årsberetning 2011, se under generalforsamlingen 2012 (28.4.2012)
  • Info-skriv om teknisk drift av leiligheter (28.4.2012)
  • Skifte av ringetone på dørtelefonen (21.2.2012)
  • Om hundehold
  • Informasjonsbrev desember 2011, om bl.a. om fellesarealer og orden og batteriskifte (12.12.2011)
  • Driftsbudsjettet 2012 er vedtatt (av 7.11.2011)
  • Informasjonsbrev november 2011, om bl.a. fellesutgifter og service gasspeis (av 7.11.2011)
  • Informasjonsskriv om oppfølging av restanser fra byggetiden (av 12.9.2011)
  • Gassavlesning innen 31.8.2011 (24.8.2011)
  • Ikke foreta justering av viftehastighet på ventilasjonsanlegget i kjeller - test pågår (24.8.2011)
  • Endringer i analog grunnpakke fra Get (24.8.2011)
  • Gassprisen for første tertial (14.5.2011)
  • Om service på gassanlegget og mulig driftsstans (14.5.2011)
  • Informasjon om beising av platting og skillevegger (14.5.2011)
  • Dugnad våren 2011 utføres 10.-11.5, begge dager kl. 18:00
  • Årsoppgjøret 2010, se under flippen budsjett og regnskap (28.3.2011)
  • Gasspris annet halvår 2010 (6.1.2011)
  • Informasjonsbrev desember 2010
  • Skifte av batteri røykvarslere (6.12.2010)
  • Driftsbudsjett 2011
  • Varsel om økning av husleien fra 1.12.2010
  • Når noe ikke fungerer - kontakt styret
  • Bytte av Velux takvinduer til 3-lags glass
  • Service gasspeiser 28.9, 29.9 og 30.9
  • Ny likningsverdi på boliger - innrapportering 15.10.2010
  • Hva inngår i "serviceavtale gass" i fellesutgiftene?
  • Skal jeg bruke gass eller strøm?
  • Orientering om borettslaget på generalforsamlingen 2010
  • Driftsbudsjett 2010
  • Årsregnskap og revisjonsberetning 2009
  • Skismørerbenk i sykkelboden til blokk 2 og 3
  • Gasspeis - skifte av batteri
  • Informasjon om Velux takvinduer
  • Varsel om økning i fellesutgiftene fra 2010
  • Garasjen er ikke verksted
  • Gitterdørene til rømningsveiene
  • Propangassbeholdere
  • Sykkelboder
  • Brann- og innbruddsalarm, overrislingsanlegg
  • Ventilasjonsanlegg
  • Borettslaget har stor gardintrapp/stige til utlån
  • Brukerveiledning for Velux takvindu
  • Om avfallshåndtering
  • Om parkering ute
  • Om garasjeplassene
  • Om diverse tillatelser (parabol, varmepumpe, beplantning m.v.)
  • Markiser og persienner

Link til branninstruks og varslingsplan gass her.