- INFO-skriv 1/2019 om varsel om generalforsamling.
- INFO-skriv 7/2018 om noe å huske på før jul, og god jul!
- INFO-skriv 6/2018 om driftsbudsjettet 2019
- INFO-skriv 5/2018 om status i borettslagets drift
- Risikovurdering 2018
- INFO-skriv 4/2018 om Husleieøkning
- INFO-skriv 3/2018 om HMS-informasjon
- INFO-skriv 2/2018 om tillitsvalgte 2018/2019 og varsel om dugnad 8.5 og 9.5 2018.
- INFO-skriv 1/2018 med varsel om generalforsamling.
- INFO-skriv 6/2017 om budsjett for 2018 og risikovurderinger.
- INFO-skriv 5/2017 om høstdugnad og generell info.
- INFO-skriv 4/2017 om status i borettslagets drift
- INFO-skriv 3/2017 om økning husleie som følge av økt eiendomsskatt (fra 1.7.2017)
- INFO-skriv 1/2017 om teknologiske framskritt
- Om sølvkre
- INFO-skriv 2/2016 om status i borettslagets drift.
- INFO-skriv 1/2016 om frist 4.3.2016 for saker til generalforsamlingen 20.4.2016.
- Kontroll og tilsyn med brannslanger i bod og garasjeanlegg gjøres onsdag 13. januar 2016.
- INFO-skriv 8/2015 med ønske om God jul! I tillegg litt praktisk informasjon om julepapir, bortsetting av juletrær og ellers brannsikkerhet.
- INFO-skriv 7/2015 om effektuering av ny bredbåndsavtale med Nokab.
- INFO-skriv 6/2015 om husleieøkning fra 1.1.2016, risikovurdering, ny bredbåndsavtale og praktisk informasjon før den kalde tiden
-
INFO-skriv 5/2015 om høstdugnad, kabelanlegg og vedlikehold
-
INFO-skriv 4/2015 med praktisk informasjon om å holde i orden
-
INFO-skriv 3/2015 om husleieøkning fra 1.7.2015
-
INFO-skriv 2/2015 med referat fra generalforsamllingen
-
INFO-skriv 1/2015 om frist 9.3.2015 for forslag til ordinær generalforsamling den 15.4.2015.
-
INFO-skriv 8/2014 om budsjett 2015, økning i husleie, risikovurderinger, parkering m.m.
-
INFO-skriv 7/2014 om service gasspeis, akkreditert kontroll gassanlegg, FG-kontroll overrislingsanlegg og forbud mot parkering av avskiltede bilder (eller biler med ugyldig registreringsnummer). (31.8.2014).
-
Serviceplan gasspeiser m.m. 17.-19.8.2014.
-
INFO-skriv 6/2014 om nytt fra Hagekomitéen. Lenke til skrivet under Beboersiden (25.6.2014).
-
INFO 5/2014 om oppstart av maling blokk 1, garasjevask 14.6.2014, merking av sykler og hensetting av hageavfall (29.5.2014)
-
Tillitsvalgte og ansvarsoppgaver 2014-2015
-
Info - elektriske ladepunkter i garasjen
-
ROAF - hva skal i gønn pose?
-
Reklamasjon etter 5 år
-
Informasjon om service gasspeis og overrislingsanlegg 18.-20.11.2013 (12.11.2013)
-
Informasjon om batterityper for varslingsanlegg, 3. etg. leiligheter (12.9.2013)
-
Informasjon om service utvendig gassanlegg (5.1.2013)
-
Informasjonsskriv desember 2012 om bl.a. ventiasjonssystem og luker i kald årstid (6.12.2012)
-
Oversikt over henting av papir og papp i 2013 (2.12.2012).
-
Informasjonsskriv november 2012 om bl.a. endring av husleien fra 2013.
-
Infomasjonsskriv oktober 2012 om bl.a. serviceavtale kloakk- og vannpumper og oversikt over garasjeplasser (20.10.2012)
-
Informasjonsskriv september 2012 om fuktighet i garasjen om iverksatte tiltak
-
Informasjonsskriv august 2012 om trivsel og bomiljø på Seterhaugen
-
Informasjonsskriv juni 2012, om bl.a. digitalavtale med Nokab, garasjen og drift av ventilasjonsvifter, samt orden i papp/papir-skuret (4.6.2012)
-
Årsregnskap og årsberetning 2011, se under generalforsamlingen 2012 (28.4.2012)
-
Info-skriv om teknisk drift av leiligheter (28.4.2012)
-
Skifte av ringetone på dørtelefonen (21.2.2012)
-
Om hundehold
-
Informasjonsbrev desember 2011, om bl.a. om fellesarealer og orden og batteriskifte (12.12.2011)
-
Driftsbudsjettet 2012 er vedtatt (av 7.11.2011)
-
Informasjonsbrev november 2011, om bl.a. fellesutgifter og service gasspeis (av 7.11.2011)
-
Informasjonsskriv om oppfølging av restanser fra byggetiden (av 12.9.2011)
-
Gassavlesning innen 31.8.2011 (24.8.2011)
-
Ikke foreta justering av viftehastighet på ventilasjonsanlegget i kjeller - test pågår (24.8.2011)
-
Endringer i analog grunnpakke fra Get (24.8.2011)
-
Gassprisen for første tertial (14.5.2011)
-
Om service på gassanlegget og mulig driftsstans (14.5.2011)
-
Informasjon om beising av platting og skillevegger (14.5.2011)
-
Dugnad våren 2011 utføres 10.-11.5, begge dager kl. 18:00
-
Årsoppgjøret 2010, se under flippen budsjett og regnskap (28.3.2011)
-
Gasspris annet halvår 2010 (6.1.2011)
-
Informasjonsbrev desember 2010
-
Skifte av batteri røykvarslere (6.12.2010)
-
Driftsbudsjett 2011
-
Varsel om økning av husleien fra 1.12.2010
-
Når noe ikke fungerer - kontakt styret
-
Bytte av Velux takvinduer til 3-lags glass
-
Service gasspeiser 28.9, 29.9 og 30.9
-
Ny likningsverdi på boliger - innrapportering 15.10.2010
-
Hva inngår i "serviceavtale gass" i fellesutgiftene?
-
Skal jeg bruke gass eller strøm?
-
Orientering om borettslaget på generalforsamlingen 2010
-
Driftsbudsjett 2010
-
Årsregnskap og revisjonsberetning 2009
-
Skismørerbenk i sykkelboden til blokk 2 og 3
-
Gasspeis - skifte av batteri
-
Informasjon om Velux takvinduer
-
Varsel om økning i fellesutgiftene fra 2010
-
Garasjen er ikke verksted
-
Gitterdørene til rømningsveiene
-
Propangassbeholdere
-
Sykkelboder
-
Brann- og innbruddsalarm, overrislingsanlegg
-
Ventilasjonsanlegg
-
Borettslaget har stor gardintrapp/stige til utlån
-
Brukerveiledning for Velux takvindu
-
Om avfallshåndtering
-
Om parkering ute
-
Om garasjeplassene
-
Om diverse tillatelser (parabol, varmepumpe, beplantning m.v.)
-
Markiser og persienner